Jag förstår

Datumsatta aktiviteter

Rubinerna-Träff för tjejer/kvinnor med spridd/kronisk cancer21 oktober

Rubinerna-Träff för tjejer/kvinnor med spridd/kronisk cancer

Välkommen till ”Look Good Feel Better” i Pärlans lokaler klockan 14–16 Kontakta Nina Johansson eller Malin Grant innan du kommer första gången på rubinerna@bcfparlan.se

Torsdag 21 oktober 2021, 14:00 - 16:00:00
Diamanterna-träff för tjejer och kvinnor under 55 år28 oktober

Diamanterna-träff för tjejer och kvinnor under 55 år

Varmt välkommen till ytterligare en Diamantträff( för tjejer/kvinnor under 55 år)! En mysig träff med fika, stöd, pepp och härligt umgänge ! Vi ses i vår fina föreningslokal på Dunkärrsgatan 2 i Ramlösa. Ingång från gården. Hiss finns. Du behöver inte vara medlem för att komma på träffen. Vi kommer att göra allt för att följa de rekommendationer som finns. Blir vi fler än åtta så delar vi upp oss i grupper. Det engångs-munskydd och handsprit tillgängligt. Håll koll på Facebook . VÄLKOMNA! Fika serveras för 20 kr/person

Torsdag 28 oktober 2021, 18:30 - 20:30:00
Cafe Pärlan-Öppet husträff för tjejer och kvinnor i alla åldrar- Föreläsning av professor Stina Oredsson2 november

Varmt välkommen till en trevlig kväll, då forskaren Stina Oredsson kommer och berättar om sin cancerforskning utan djurförsök, som vi under flera år har sponsrat. Vi träffas i Pärlans trevliga lokal på Dunkärrsgatan 2, Ramlösa. Ingång fr innergården, källarplan, hiss finns. Fika serveras för 20 kr/p. Du behöver inte vara medlem för att komma på träffen. Det engångs-munskydd och handsprit tillgängligt. Håll koll på Facebook . VÄLKOMNA!

Tisdag 2 november 2021, 18:00 - 20:00:00
Rubinerna-Träff för tjejer/kvinnor med spridd/kronisk cancer7 november

Rubinerna-Träff för tjejer/kvinnor med spridd/kronisk cancer

Välkommen på en Träff i Pärlans lokaler klockan 14–16 Kontakta Nina Johansson eller Malin Grant innan du kommer första gången, rubinerna@bcfparlan.se

Söndag 7 november 2021, 14:00 - 16:00:00
Diamanterna-träff för tjejer och kvinnor under 55 år15 november

Diamanterna-träff för tjejer och kvinnor under 55 år

Varmt välkommen till ytterligare en Diamantträff( för tjejer/kvinnor under 55 år)! En mysig träff med fika, stöd, pepp och härligt umgänge ! Vi ses i vår fina föreningslokal på Dunkärrsgatan 2 i Ramlösa. Ingång från gården. Hiss finns. Du behöver inte vara medlem för att komma på träffen. Vi kommer att göra allt för att följa de rekommendationer som finns. Blir vi fler än åtta så delar vi upp oss i grupper. Det engångs-munskydd och handsprit tillgängligt. Håll koll på Facebook . VÄLKOMNA! Fika serveras för 20kr/person

Måndag 15 november 2021, 18:30 - 20:30:00
Kransbindning med Malin-Cafe Pärlan-Öppet husträff för tjejer och kvinnor i alla åldrar17 november

Varmt välkommen till en trevlig kväll i Pärlans trevliga lokal på Dunkärrsgatan 2, Ramlösa. Ingång fr innergården, källarplan, hiss finns. En mysig träff med fika och möjlighet till att binda sin egen dörrkrans.Stommar finnes för 20:-/styck resten medtages själv Vidare information kommer på Facebook. Du behöver inte vara medlem för att komma på träffen. Det engångs-munskydd och handsprit tillgängligt. VÄLKOMNA! Fika serveras för 20 kr/p.

Onsdag 17 november 2021, 18:00 - 20:00:00
Julavslutning2 december

Julavslutning

För att kunna hålla avstånd kommer vi hyra lokal på Luggudegillet, Gustavslundsvägen 2, bakom gamla Ica Brunnen. Det bjuds på underhållning i form av sång och magi och gietvis jultallrik. Julklapp medtages för 100:-, anmälningsavgiften är på 100:- Senast 18/11 vill vi ha er anmälan till julfesten, OBS! först till kvarn då vi bara har 50 platser. Ni anmäler er med att swisha in 100:- till 1230 48 23 64 på meddelande skriver ni ”Julfest” + ditt förnamn och efternamn, det går även bra att sätta in pengar på bankgiro 5900-7799 och märk med namn och julfest. Eventuella matallergier berättas för Bodil: kassor@bcfparlan.se eller skicka ett sms till: 0708-380834