Datumsatta aktiviteter

Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar-föreläsning Susanne Dierhoff Hay5 oktober

Varmt välkommen på Cafe Pärlan, där vår fina Sverigeordförande från Bröstcancerförbundet kommer och pratar med oss i lokalen på Dunkärrsgatan 2 i Rallösa( ingång fr baksidan). Hon berättar vad hon och förbundet sysslar med till vardags. Öppet hus och fika som vanligt. Vi inleder med fika till självkostnadspris 30 kr/person. Du behöver inte vara medlem för att komma. VÄLKOMNA!

Torsdag 5 oktober 2023, 18:00 - 20:00
Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar16 oktober

Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar

Varmt välkommen på Cafe Pärlan-Öppet hus i våra fina lokaler på Dunkärrsgatan 2 i Ramlösa(ingång från baksidan) Vi serverar fika till självkostnadspris 30kr/person. Du behöver inte vara medlem för att komma. Varmt välkomna!

Måndag 16 oktober 2023, 18:00 - 20:00
Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar- föreläsning Rally Rattar31 oktober

Varmt välkomna till Cafe Pärlan-Öppet hus och lyssna till Camillas bröstcancerresa som ledde till att uppfylla drömmen om rally i en Volvo Amazon på midnattssolsrallyt 2022. Och dessutom samlade hon in en farlig massa pengar till Bröstcancerförbundet på kuppen. Mer information kommer senare.

Tisdag 31 oktober 2023, 18:00 - 20:00
Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar- Lydiagården kommer och berättar om sin verksamhet15 november

Varmt välkommen på Cafe Pärlan. Denna gång kommer Lydiagården och berättar om sin verksamhet i vår fina lokal på Dunkärrs gatan 2 i Ramlösa( ingång från baksidan) Vi inleder med fika till självkostnadspris 30kr/person. Du behöver inte vara medlem för att komma! Varmt välkomna!

Onsdag 15 november 2023, 18:00 - 20:00
Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar- Kransbindning och julpyssel30 november

Varmt vällkomna på Cafe Pärlan-Öppet hus, denna gång tänkte vi ta nya tag och kombinera julpyssel och kransbindning. Mer information kommer längre fram. Öppet hus och fika som vanligt, man behöver inte pyssla. Fika till sjävkostnadspris 30kr/person Du behöver inte vara medlem för att komma. Varmt välkomna till Dunkärrsgatan 2 i Ramlösa.

Torsdag 30 november 2023, 18:00 - 20:00
20-årsjubileum på Luggudegillet11 december

20-årsjubileum på Luggudegillet

I år fyller vi 20 år och det ska firas! Istället för vanlig julfest blir det jubileum med bubbel och buffé. Det kommer inte bli julklappsutdelning men däremot lotteri. Det blir blandad underhållning med sång och föreläsning. På temat att kvinnor och tjejer ska ta plats och äga sin scen, detta av vår egna pärla Sanja Streuli. Mera information längre fram.

Måndag 11 december 2023, 18:00 - 20:00