Datumsatta aktiviteter

Utflykt och lunch på Vellingeblomman23 mars

Utflykt och lunch på Vellingeblomman

Varmt välkommen att följa med på Utflykt och lunch på Vellingeblomman Vi kommer hyra en buss och åka till Vellingeblomman. Bussen går från Pärlans lokaler 9:00 på morgonen, så vi samlas strax innan. Det serveras soppbuffé till lunch i Vellingeblommans restaurang, sedan åker vi tillbaka hem 15:00. Det kostar 100:-/ betalande medlem att följa med, anmälan är bindande. För de fall man önskar ta med en vän så kostar det 350:- för ickemedlemmar. Dock får dessa följa med i mån av plats. Anmäl er senast 1/3 samt berätta om eventuella allergier eller specialkost till Bodil på mejl; bodil@bcfparlan.se eller via sms 0708-380834

Lördag 23 mars 2024, 09:00 - 15:00
Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar10 april

Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar

Varmt välkommen till Cafe Pärlan-Öppet hus i våra fina lokaler på Dunkärrsgatan 2 i Ramlösa(ingång från baksidan) Vi serverar fika till självkostnadspris 30kr/person. Du behöver inte vara medlem för att komma. Varmt välkomna!

Onsdag 10 april 2024, 18:00 - 20:00
Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar- Ev föreläsning25 april

Varmt välkommen till Cafe Pärlan-Öppet hus i våra fina lokaler på Dunkärrsgatan 2 i Ramlösa(ingång från baksidan) Vi serverar fika till självkostnadspris 30kr/person. Du behöver inte vara medlem för att komma. Ev föreläsning, återkommer Varmt välkomna!

Torsdag 25 april 2024, 18:00 - 20:00
Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar- Ev föreläsning6 maj

Varmt välkommen till Cafe Pärlan-Öppet hus i våra fina lokaler på Dunkärrsgatan 2 i Ramlösa(ingång från baksidan) Vi serverar fika till självkostnadspris 30kr/person. Du behöver inte vara medlem för att komma. Ev föreläsning, återkommer. Varmt välkomna!

Måndag 6 maj 2024, 18:00 - 20:00
Cafe Pärlan-Öppet hus träff för tjejer och kvinnor i alla åldrar- Ev föreläsning21 maj

Tisdag 21 maj 2024, 18:00 - 20:00
Sommaravslutning5 juni

Sommaravslutning

Varmt välkommen på sommaravslutning med tårta och tipsrunda utanför Pärlans lokaler, på baksidan av huset. Anmäl er till Bodil senast 29/5 på mejl; bodil@bcfparlan.se eller via sms 0708-380834 om ni vill deltaga, så vi vet hur mycket tårta vi ska ordna.

Onsdag 5 juni 2024, 18:00 - 20:00