Corona och öppet hus, INSTÄLLT MAJ och JUNI

Som patientförening vill vi enbart våra medlemmar och besökares bästa. I dessa tider då vi faktiskt inte riktigt vet hur illa situationen gällande Coronaviruset är, väljer vi att förebygga. Vi som sitter i styrelsen har därför beslutat idag att stänga ner våra möten hela maj och juni, tills vi vet mer. Vi har dessutom många i vår förening som tillhör de mest utsatta i kategorierna gällande ålder och nedsatt immunförsvar. Vi hoppas att ni har förståelse för detta. Mvh / Styrelsen Bcf Pärlan

Publicerad 16 mars 2020

uppdaterad 28 april 2020

Som patientförening vill vi enbart våra medlemmar och besökares bästa. I dessa tider då vi faktiskt inte riktigt vet hur illa situationen gällande Coronaviruset är, väljer vi att förebygga. Vi som sitter i styrelsen har därför beslutat idag att stänga ner våra möten och öppet hus i 14 dagar, tills vi vet mer. Vi har dessutom många i vår förening som tillhör de mest utsatta i kategorierna gällande ålder och nedsatt immunförsvar.

Vi hoppas att ni har förståelse för detta.

Mvh / Styrelsen Bcf Pärlan